Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
18 jun, 21:05 0 kommentarer
10 deltagare från klubben kom denna kväll för att kämpa om medaljerna i milsnabb.
Vi får gratulera Micke för sitt personbästa och 574 poäng som gav honom guldet. Magnus K tog silver på 560 och Adam bronset på 549 poäng. Resultat finner ni här.
Och 500 packet CCI som går till bästa C1 skytt tog även Micke.
För året så har vi kvar tre klubbmästerskap som kommer efter semestern. Precision, fält samt nationell helmatch.
Jag tackar alla för kvällen och god midsommar på er.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies